Disciplinerad.... ???? Jag....!!! Nej!!!

Träningen då hur går det med den?????
Jo tack, just nu går det inte, har ont i halsen igen!
Känns som om jag varit sjuk hela vintern.........
Men nu ska det bli nya tag......

Har två mål i år med min träning i år!!!!
Vansbro under timmen!!!
Milen under timmen!!!!
Minska i vikt ca 5kg....  Ska komma i den svarta kjolen!!!

Det här ska vara realistiska mål för mig, nu har jag gett
mig f-n på att jag ska klara det!!!!
Inte jämföra mig med andra utan bara med mig själv!!!
Hur lätt är det?????   

Jag börjar i morgon..............


Det skrev jag tydligen 2012..... åtta år sen...
Sorgligt, med tanke på att jag fortfarande har samma mål.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0